Новини

Боротьба за крісло: херсонські активісти назвали ініціаторів скандалу навколо управління транспорту міськради

Скандали та конфлікти навколо громадського транспорту не вщухають. Проте цього разу в епіцентрі негативних обговорень опинилися не водії та їх бажання підвищити тарифи, а керівництво Управління транспорту, дорожньої інфраструктури та зв`язку. 

Під час сьогоднішньої конференції, яка відбулася в прес-клубі “Новий день”, представниця громадської спілки “Об`єднання народного контролю України” Ірина Бродовська зазначила, що всі питання пов`язані з транспортом є болючими для херсонців і потребують найшвидшого рішення. 

“Розумієте, наш Херсон пасе задніх. Це стосується всіх сфер, проте однією з болючих є транспортна. Сьогодні люди стоять на зупинках достатню кількість часу, транспорт розвалюється, а пасажиропотік як не рахувався, так і не рахується. Потрібно вже вирішувати ці питання і нехай ними займаються правоохоронні органи”,- каже Бродовська. 

Сьогодні водії мають не лише прокормити себе та свої родини, а й принести дохід підприємству. Ми ніколи не дізнаємося правди – скільки заробляє за день маршрутник, та яку кількість перевозить людей, доки це не рахуватиметься. 

На думку організаторів конференції, оптимальним варіантом підрахунку є квитки. Виїжджаючи з гаражів, маршрутник отримує рулон квитків, які під час розрахунку за проїзд видаватиме пасажирам. Таким чином керівництво матиме чіткі підрахунки, які пред`являтиме на звітах. Громадськість знатиме, скільки витрачено на ремонт транспорту, скільки на заробітну плату водія і тому подібне. 

Також не менш важливим є гострий конфлікт між начальницею Управління транспорту, дорожньої інфраструктури та зв`язку Мариною Віркун і керівником КП “Херсонський комунальний транспортний сервіс” Павлом Ткаченко. Це у свою чергу заважає вирішенню певних питань. 

“Скоріше за все комунальне підприємство, яке відповідає за перевезення херсонців, мають подвійну бухгалтерію. Про це знає директор КП та вищепоставлені особи, які прикривають. Можливо, знає про це і Марина Віркун, але вдіяти нічого не може. У неї немає повноважень, аби зупинити”,- розповів голова Херсонської міської організації “Громадський рух Народний контроль” Валерій Гурковський. 

Організатори конференції просять правоохоронних органів звернути на це увагу і розібратися, хто все ж таки прикриває весь безлад. 

Не обійшлося на заході і без обговорень начальниці відділу доріг Наталії Молнар. За словами громадської активістки Людмили Чайки, син вищевказаної особи займається міськими перевезеннями у Херсоні. Сьогодні Олександр Молнар завідує двома маршрутами. 

На цьому “чорна” робота чиновниці не закінчується. Тендери, які оголошує її відділ в основному виграють шість однакових фірм, серед яких не спостерігаються дорожні комунальні підприємства. Причому КП “Дорожник” встановлює найнижчі ціни на виконання робіт, але “пролітає як фанера над Парижем”, адже є так зване погодження від Молнар. 

Нагадаємо, що знайомі Наталії Молнар отримують бюджетні кошти не лише через ремонт доріг, а й прибирання міських парків. 

До речі, на думку місцевих активістів, саме начальниця відділу доріг є одним з ініціаторів, аби прибрати Марину Віркун з посади. На це місце планується призначити “свою” людину, яка допоможе дерибанити бюджет. 

“Віркун сьогодні однозначно хочуть скинути. За часи роботи минулих керівників, громадськість чула виключно відмовки, а ось з Мариною Віркун транспортна проблема починає якось роз`яснюватися. Вже є певні позитивні результати: це і прислухання до наших бажань, розробка та затвердження проекту велоінфраструктури. Ми ні в якому разі не захищаємо її, просто хочемо, щоб громадськість чули і були результати”,- додала Ірина Бродовська. 

Проте на конференції була присутня громадська активістка Ольга Голохвастова. Херсонка у свою чергу захищала Наталю Молнар і запевняла, що саме Марина Віркун призупиняє розвиток транспортної системи.

“Чому ми кажемо лише про те, яка хороша Віркун. Коли я восени зверталася до неї стосовно маршруту №33, просила змін. Все, що вона зробила – мовчки дотянула його до грудня, а потім і новий конкурс. Якщо вже зібралися сьогодні, щоб розповісти про роботу та схеми в управлінні транспорту, тоді розповідайте про все і всіх, а не лише Молнар. Давайте справді приберемо цю монополію, давайте організовувати такі конференції на початку проведення конкурсу на кожний маршрут. А не так збиратися”,- обурилася Голохвастова. 

Чи дасть ця конференція позитивні результати і як відреагують на заяви представники правоохоронних органів – невідомо. Проте представники громадськості сподіваються, що справа буде доведена до кінця, а посаду обійматиме професіонал.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close