Новини

Херсонська ОДА “забрендувала вітер” за 200 тис. грн 

За “брендування вітру” Херсонська обласна державна адміністрація заплатила близько 200 тис. грн. Таким чином ОДА вирішила знайти новий підхід до популяризації регіону. Проте в ОДА запевняють, що компанія, яка реалізувала проєкт, працювала майже безкоштовно.

За інформацію порталу державних закупівель “Prozorro”, розробка айдентики “Впусти вітер у голову” обійшлася бюджету в близько 199 тис. грн. Договір було укладено з компанією ТОВ “Мічурін”. 

Влада ж говорить, що компанія робила це ледве не на безкоштовній основі, а створення цього проєкту взагалі виявилося для них збитковим. Тому було прийнято рішення про часткове відшкодування коштів агентству.

“Роботу з розробки нової туристичної айдентики координував я. Вона передбачала не тільки розробку дизайну, але й проведення дослідження, підготовку стратегії просування. Агентство “Мічурін” дійсно виконало багато роботи  безкоштовно, і для них цей проєкт по суті збитковий. Над цим проєктом працювало 5 осіб з вересня по грудень включно. Команда проєкту зробила ряд відряджень до Херсонської області. Тому було прийнято рішення щодо часткової компенсації витрат агентства. До речі, “Мічурін”, згідно наших домовленостей, також забезпечать нам повний супровід і просування протягом 2020 року”, – коментує заступник голови Херсонської ОДА з питань діджиталізації Андрій Богданович.

Читайте також

Один коментар

  1. Мой сын в 7 классе тоже такие эффекты умеет в Кореле делать. Это работа дилетанта! И затрат на это пол часа времени с учетом загрузки программы! Верните деньги бездари! Вы хотите чтобы местные художники к Х при приписывали еще две буквы?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close