Новини

Перевірка водяного лічильника: де та за скільки отримати послугу херсонцям

Сьогодні крім щомісячної сплати за отримані комунальні послуги херсонцям варто пам’ятати і про перевірку лічильників. 

Нагадаємо, що з вересня 2017 року споживачі мають за власні кошти здійснювати перевірку лічильників. Це визначено у Постанові №1003 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

Журналісти інтернет-видання “Мій Херсон” поспілкувалися з представниками міського комунального підприємства “Херсонводоканал” та дізналися про перевірку водяного лічильника. 

За словами працівників, лічильник можна перевірити двома способами. Все залежить виключно від бажання абонентів. За місяць споживачі отримують лист, в якому йдеться про термін виконання перевірки і все. 

Спосіб №1: перевірка здійснюється працівниками водоканалу

Він підходить для абонентів, які бажають працювати виключно з представниками підприємства. Для цього потрібно спочатку укласти договір. Цей документ засвідчує про надання платних послуг з періодичної повірки засобів обліку холодної води.

Перевірка водяного лічильника: де та за скільки отримати послугу херсонцям

Під час укладання договору вам нададуть номер рахунку, куди власне і потрібно перевести кошти за отримання послуг. Після того, як ви перевели кошти, маєте повідомити оператора контакт-центру про свої дії. Це зробити досить-таки легко, зателефонувавши за номерами: (0552) 43-58-58, 42-22-33.

Як тільки кошти надійдуть на рахунок підприємства, представник водоканалу зателефонує абоненту для погодження дати та часу демонтажу лічильника.

Усе, що вам потрібно – впустити працівника і віддади лічильник на перевірку. Після перевірки вам зателефонують для  погодження дати та часу зворотного монтажу та опломбування лічильника.

“При зверненні до водоканалу, споживачеві нададуть послугу «під ключ»: розпломбування, демонтаж, транспортування, повірка, монтаж та опломбування”,- кажуть працівники водоканалу. 

 Вартість послуги “під ключ” складає 590 гривень

Спосіб №2: перевірку проводить приватна служба

У такому випадку демонтаж, транспортування, повірка та монтаж лічильника після повірки виконується за власний рахунок споживача. Навіть, якщо ви обираєте другий спосіб, повідомляти працівникам водоканалу про перевірку все одно потрібно. Ви маєте принести заявку на опломбування та паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки до відділення (пл. ім.Тутушкіна, 9). Там працівник видасть вам рахунок за послуги розпломбування та опломбування лічильного вузла.

Перевірка водяного лічильника: де та за скільки отримати послугу херсонцям

Після сплати рахунку споживачеві призначать дату опломбування. Припис та технічний паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки необхідно зберігати і пред’явити представнику водоканала під час його роботи. 

Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Вартість робіт з розпломбування та опломбування одного лічильника коштує 193,60 гривень. 

Тобто при зверненні до спеціалізованої організації, споживач повинен сплатити їй за перевірку, а водоканалу за розпломбування та опломбування.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close