Публікації

«Херсонелектротранс» загруз у боргах: як Устинов маніпулює депутатами міськради

Не перший рік херсонці чують про розвиток «Херсонелектротрансу», придбання нових тролейбусах, соціальну спрямованість комунального підприємства та мантру про кредит Європейського банку розвитку та реконструкції, та бачать директора-депутата Єгора Устинова на бордах та у тролейбусах, вітаючого зі святами. Користуючись посадою голови транспортної депутатської комісії та положенням у «промерській більшості» Устинов вибиває мільйони з бюджету на покривання боргів підприємства. Але борги нікуди не зникають, а навпаки ростуть.

«Херсонелектротранс» загруз у боргах: як Устинов маніпулює депутатами міськради

У 2019 році міськрада виділила 3,1 млн гривень на погашення боргів по зарплатам працівникам «Херсонелектротранса», внесла зміну у програму розвитку електротранспорту на суму 9 мільйонів гривень на борги перед податківцями по сплаті ПДФО. . У коментарі сайту «Вгору» 16 січня цього року директор «ХЕТ» розповів, що гроші так і не дали, а податкова звільнила від сплати 5,3 млн гривень, залишивши лише штраф у сумі 4,2 млн грн. Кошти на погашення мали закласти у бюджет 2020 року. Вкотре Устинов заявив, що винні у всьому «попередники».

«На перше січня 2020 року в нас залишився борг 3 мільйони 594 тисячі гривень. Наразі ми сплачуємо по 100 тисяч гривень щомісяця в межах можливостей підприємства. Заборгованість у 5,3 мільйона ПДФО утворилась ще у 2011-2013 роках. З 2016 року ми виплачували спочатку борги перед держбюджетом, більш термінові, за які податкова могла нам арештувати рахунки або майно», – заявив Устинов журналістам «Вгору».

БЮДЖЕТ МІСТА БУДЕ ПОКРИВАТИ ВИТРАТИ НА ЗАРПЛАТИ ТА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ

«Херсонелектротранс» загруз у боргах: як Устинов маніпулює депутатами міськради
Половина сесійної зали заповнена працівниками КП “Херсонелектротранс”

У січні цього року у «Херсонелектротранса» зʼявився черговий борг — 1,5 мільйона за електроенергію. Погасити його підприємство змогло лише після прийняття бюджету міста на 2020 рік, який небезпідставно називають «бюджетом комунальних підприємств». Особливо пощастило з новим кошторисом саме «Херсонелектротрансу». Якщо до 2020 року Устинов «вибивав» компенсацію за пільгові перевезення громадян, називаючи різні суми (остання 7,5 мільйонів гривень боргу міської ради), то зараз зарплати працівників КП та витрати на електроенергію буде повністю покривати бюджет міста.

«Депутати проголосували за бюджет Херсона на 2020 рік. Це зняло ризики, які могли б загрожувати життєдіяльності міста. Про це під час ефіру  на телеканалі UA: Херсон зазначив міський голова Володимир Миколаєнко. Зокрема, за словами міського голови, вдалось уникнути відключення МКП «Херсонелектротранс» від електропостачання через заборгованість перед «Херсонобленерго», яка складала 1,8 млн грн», – йдеться у повідомленні на сайті Херсонської міської ради.

На останній бюджетній позачерговій сесії Єгор Устинов вирішив перестрахуватися й привів до зали робітників «Херсонелектротрансу» та, вже традиційно, заявив про борги ще й по зарплатам.

“Ми даємо зарплати з коштів, які виручили з продажу квитків. Тут сидять люди, які не бачили живої копійки. Міський бюджет заборгував 7,5 мільйонів гривень за пільгові перевезення”, – заявив Устинов.

Але заяви директора «Херсонелектротрансу» спростував сайт міської ради, де щомісяця оприлюднюється інформація про борги комунальних підприємств по зарплатам. Ми переглянули такі повідомлення з серпня 2019 року по 24 січня вже цього року. І КП «Херсонелектротранс» в переліку боржників немає взагалі. Варто зазначити, що останнє повідомлення було опубліковане на сайті міськради наступного дня після позачергового засідання сесії. Нагла маніпуляція чи проста некомпетентність директора Устинова?

ПОДАТКОВИЙ БОРГ «ХЕРСОНЕЛЕКТРОТРАНСА» ЛИШЕ ЗРОСТАЄ

Якщо боргів по зарплатам офіційно у «ХЕТ» немає, то станом на сьогодні комунальне підприємство заборгувало у місцевий та державний бюджети 2,3 мільйона гривень, за даними аналітичної системи «Youcontrol». Податковий борг «Херсонелектротранса» зʼявився ще у травні 2019-го (350 тисяч гривень). Хоча у квітні того ж року підприємство цієї заборгованості не мало, покривши 4,2 млн гривень за березень. Мабуть, це теж через минуле керівництво?

«Херсонелектротранс» загруз у боргах: як Устинов маніпулює депутатами міськради

Особливо цинічними на цьому фоні є заяви про отримання кредиту від ЄБРР, піар на якому роблять собі, окрім Устинова, все керівництво Херсона. Не треба бути фахівцем з економіки та фінансів, щоб розуміти, що кредит не дають боржникам.

Цікава ситуація може вийти, якщо Європейський банк таки дасть кошти на закупівлю 50 тролейбусів. Де брати водіїв, якщо сам директор «Херсонелектротранса» каже, що через низькі зарплати працівники звільняються? Кадрів не вистачає вже. За нашою інформацією, водіям тролейбусів доводиться працювати понаднормово у декілька змін підряд.

 

Читайте також

Один коментар

  1. Одна босота в креслах!!!!! Каждого на пять лет в зону без суда и следствия можно отвозить прям из зала заседания!!!!!!!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close