ПублікаціїСПЕЦТЕМА: БЮДЖЕТНИЙ ДЕРИБАН У ХЕРСОНСЬКІЙ МІСЬКРАДІ

Мільйони на безпеку руху: черговий “схематоз” від херсонської чиновниці

У 2019 році управління транспорту Херсонської міськради, судячи з планів робіт, витратило на організацію безпеки дорожнього руху близько 3,9 млн гривень. Це без урахування встановлення та утримання нових світлофорів. На ці кошти було встановлено нові дорожні знаки, встановлено або відремонтовано напрявляюче пішохідне та зовнішнє огордження. Як виявилося, більша частина від суми відійшла учасникам «схематозу» начальниці відділу доріг управління транспорту Наталі Молнар.

За даними порталу державних закупівель «Prozorro», підрядів на 2,3 мільйона гривень отримала компанія, яка вже фігурувала у розслідуванні сайту «Мій Херсон» – ТОВ «Уністрой плюс», яку очолює давній друг Молнар — Олександр Татарин.

Читайте також: «Схематоз» Молнар: як фірми, пов`язані з херсонською чиновницею, сидять на «бюджетній голці»

«Своя» для чиновниці фірма, за документами, займалася у 2019 році поточним ремонтом та утриманням направляючого пішохідного огородження та дорожних знаків. Все це обійшлося бюджету Херсона у приблизно 832 тисячі гривень. Майже така сума вказана у плані робіт управління на 2019 рік.

Мільйони на безпеку руху: черговий "схематоз" від херсонської чиновниці

Окремо варто відзначити підряд на виготовлення та встановлення нового зовнішнього пішохідного огородження. Минулого року на це витратили майже 1,5 мільйона гривень. А отримала підряд все та ж в фірма «Уністрой плюс». Цікаво, що всі договори з компанією підписувала сама Наталя Молнар. Але в документації на порталі «Prozorro» нічого не вказано про адреси та ділянки встановлення огордження. Також невідомий й обсяг ремонту чи те, як саме утримували огорожі та знаки. Тобто, проконтролювати виконання договорів складно, або взагалі неможливо. Ми направили відповідні інформаційні запити до управління транспорту. Тож чекаємо відповіді на питання, що ж конкретно виконав «Уністрой плюс» за 2,3 млн гривень.

Найголовніше, що встановлення нового огородження, за поки неперевіренною інформацією нашого джерела, ніяким чином не погоджувалося із відділом безпеки дорожнього руху патрульної поліції. У поліції навіть відзначили підвищення аварійності на дорогах Херсона. Водночас, за нашою інформацією, очільник міста Володимир Миколаєнко дав доручення щодо посилення безпеки руху відділу доріг. Тобто дав старт можливому черговому дерибану бюджету на огородженнях.

Наразі виконком міськради затвердив план роботи управління транспорту на 2020 рік лише по фінансовій підтримці комунальних підприємств «Херсонелектротранс» та «Херсонкомунтранссервіс». На сайті міської ради також є проект рішення виконавчого комітету, який має бути винесений на розгляд у лютому, де мали б бути інши плани роботи управління. Але, вже традиційно, додатків до нього (самих планів) немає. Залишається лише здогадуватися, яку суму дадуть «на розпил» фірмам-учасникам «схематозу» Наталі Молнар.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close