Публікації

Старі схеми у Херсонській ОДА: Департамент інфраструктури віддає підряди платникам податків у російський бюджет

Влада в обладміністрації нова, але лишає старі схеми у Департаменті інфраструктури та старих чиновників. Голова ОДА Юрій Гусєв та його заступник Сергій Козир нещодавно заявили про початок будівництва амбулаторії у Залізному Порту та стан виконання робіт на інших подібних обʼєктів у Херсонській області.

Старі схеми у Херсонській ОДА: Департамент інфраструктури віддає підряди платникам податків у російський бюджетЯк заявили чиновники, стан готовності 11 амбулаторій від 7% до 80 відсотків. Найменш готові Любимівська та Іванівська. Наприкінці минулого року було відкрито 3 амбулаторії у Козацькому, Ольгівці та Рубанівці. Токарівська ще добудовується. Підряди на всі зазначені обʼєкти отримала компанія ТОВ «ІБП Гарант», інтереси якої, за даними місцевих ЗМІ, лобіює в.о. директора Департаменту інфраструктури ОДА Анатолій Галамага. Окрім амбулаторій, фірма займається й ремонтом доріг в області. І все це за так званий «відкат» чиновнику у розмірі 10% від вартості тендера.

Лобіює Галамага інтереси групи компаній Павла Петрова — мешканця Нової Каховки, представника асирійської діаспори. В групу, окрім «Гаранта» входять фірми ТОВ «Будсіті-2017» та ПП «Стройлюкс 1», які зареєстровані на Едуарда Лазарєва та Давида Калашяна. За даними системи «clarity-project» Департамент інфраструктури ОДА встиг віддати підрядів вказаним компаніям на загальну суму майже 80 мільйонів гривень.

Старі схеми у Херсонській ОДА: Департамент інфраструктури віддає підряди платникам податків у російський бюджетЦікаво, що група компаній Петрова, Калашяна та Лазарєва працює й на території окупованого росіянами Криму. Зокрема, будують дороги за кошт країни-агресора. На Едуарда Лазарева у 2014 році після окупації півострова оформлюється компанія ТОВ «Автодороги». Окрім нього засновником є фермер з села Новокаїри Ашот Бабаян.

Старі схеми у Херсонській ОДА: Департамент інфраструктури віддає підряди платникам податків у російський бюджет

За даними російських реєстрів, «Автодороги» працює на окупантів доволі успішно. Компанія Лазарєва та Бабаяна встигла отримати від окупаційної влади півострова 20 підрядів на суму більше 21 мільйона рублів. А ось податків «Автодороги» заплатили майже 2 мільйона. Тобто профінансували роботу репресійної машини у вигляді російського МВС, ФСБ та інших структур.

Зазначимо, що це не перша фірма, яка паралельно працює на Херсонську ОДА та російських окупантів. З подібною історією — фігурант футбольного скандалу на Херсонщині — ТОВ «Інтергрупп-Юг», «нафутболізувавши» бюджет на суму майже 22 млн гривень.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button
Close
Close